Klantenservice

KLANTENSERVICE

In onze webshop verzenden wij: 

  • gratis bezorgen op PostNL locatie : ophalen bij dichtstbijzijnde afhaallocatie bij jou in de buurt
  • gratis bij je thuis bezorgen (in Nederland)

Volg je pakje via Tracktrace

Je kunt je bestelling volgen via tracktrace die je ontvangt van PostNL. Je krijgt deze pas als het pakje ingescand is bij het sorteercentrum. De mail met je tracktrace niet ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met PostNL. 

Niet thuis als de postbode komt?

Mocht je niet thuis zijn op het moment dat jouw bestelling wordt aangeboden, geen probleem. Je kunt dan je bestelling binnen 2 weken ophalen op het dichtstbijzijnde postkantoor met het briefje dat de postbode bij je achtergelaten heeft in de brievenbus. In vele gevallen komt de postbode nog 1x het pakketje de volgende dag aanbieden. Haal je het pakje niet op en komt het retour naar ons dan brengen wij de verzendkosten van € 9.95 in mindering omdat je gebruik maakt van onze retourservice.

LEVERTIJD

Wij leveren bestellingen zo snel mogelijk uit. Bestellingen worden verzonden van maandag t/m zaterdag. De bezorging van de bestellingen is van maandag t/m zaterdag.

  • bestelling ontvangen voor 17:00 : worden dezelfde dag verzonden (indien voorradig)
  • bestelling op zaterdag ontvangen voor 17.00 : worden dezelfde dag verzonden (indien voorradig)

PRODUCT NIET VOORRADIG

Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of tijdelijk een langere levertijd heeft bij onze leverancier. In de meeste gevallen hebben wij het product binnen 1-2 dagen in huis. Soms duurt het langer omdat het bij de leverancier ook uitverkocht is. Hiervoor enkele weetjes:

  • verzending binnen 2-5 werkdagen : je krijgt van ons geen bericht en de gemiddelde levertijd is 3 werkdagen
  • verzending duurt langer dan 5 werkdagen : je krijgt van ons bericht per email of telefoon (kijk ook even in de spambox als je geen mail of telefoontje ontvangen heb) en samen kijken we naar een oplossing.

BETALINGEN

Wij verzenden bestellingen uitsluitend na ontvangst van je betaling.

  • Per Ideal / Bancontact : staat het bedrag direct op onze rekening en nemen wij jouw bestelling direct in behandeling.
  • Vooraf overmaken : wij nemen jouw bestelling in behandeling en verzenden hem na ontvangst van je betaling. 

SUGGESTIES & KLACHTEN

Onze webshop is constant bezig om haar klanten nog beter van dienst te zijn en stellen je mening/suggestie daarom erg op prijs. Je kunt suggestie(s) sturen naar info@milkandroses.info.

Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden. Heb je desondanks alles toch een klacht over onze service of een product, stuur je klacht dan naar info@milkandroses.info en je krijgt binnen 48 uur een reactie op je suggestie of klacht.

ALLERGISCHE REACTIE

Indien er een allergische reactie optreedt, nemen wij alleen producten retour die ongeopend en ongebruikt zijn binnen 2 weken na levering volgens het herroepingsrecht. Producten die wel gebruikt of geopend zijn, kunnen wij helaas niet retour nemen.

MANKEMENT

Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail.